Next stop Belarus.

05:24

Hello,

Finaly i found a job in Minsk / Belarus. I am going to go to Kiev this evening because I missed. I will stay in Kiev two days. After Belarus.

Last 15 days were awful. I searched job, I tried everything. I send nearly 200 e mails to 4 different countries. I was not easy find a job in Belarus. It was realy extra hard!

Anyway, i have to prepared to trip.

So long...



------------------------------------------------------------------------------------------



Selam sonunda Minsk / Belarus'ta iş buldum. Akşam Kiev'e gidiyorum, epey özledim. 1-2 gün kalıp Minsk'e geçeceğim.

Geride kalan 15 gün hiç güzel değildi. Stresle doldum taştım. Sürekli iş aradım, mailler vs her yolu denedim. 4 farklı ülkeye yaklaşık 200 e mail gönderdim. Sonunda buldum ama hiç kolay olmadı, epey zorladı.

Neyse, yolculuk için hazırlanmam lazım.

Görüşmek üzere...



You Might Also Like

0 yorum