Selling postcard in Malaysia for Survive.

11:15

Hello,

I am in Malaysia for 16 days. I come here for interview with an agency. It name is FOREFRONT (normaly ı do not share name of agencies but they deserved) They invited me from Turkey, we made interview, I waited them for 10 days. After thatt they said no.

When I waited them I spend my all money. I found a solution and I started to selling my postcards in Malaysia's islands to survive. Now I am in Penang, an island of Malaysia and I am looking a job. You can see some of my supporter on photos.

So long.



-------------------------------------------------------------------------------------



Selam,

Yaklaşık 18 gündür Malezya'dayım. FOREFRONT isimli bir ajansın iş görüşmesi daveti üzerine geldim. Görüştük, haber vereceklerini söylediler, 10 gün bekledim, hayır dediler.

Bu süre zarfında param bitti. Hayatta kalmak için çözümü kartpostallarımı satmakta buldum. Malezya'nın turistik adalarına gittim. Yaklaşık bir haftadır bu şekilde idare ediyorum. Bir yandan da iş bakıyorum. Fotoğraflarda kartpostallarımı alıp beni destekleyen insanlardan bazılarını görebilirsiniz

Görüşmek üzere.















You Might Also Like

0 yorum