Lucky evening with Chinese.

04:59

Hi.

Yesterday evening I left from hostel. I was hungry. I tried to find cheap food and beer. I took a walk arround half an hour. After that I saw people under the building. It was dark and a bit far away from the street. I decided to check. They were working, cooking, washing dishes etc. They gave me food, desert, beer, cigaret, love and nice story. I tried to help them to washing dishes but they did not like :) I have enough delicious food for 2-3 days.

After that they said me that go upstairs. I got there and I saw huge saloon. I guess It was Chinese religion seramony. I liked it.

Thank you nice Chinese people.


-------------------------------------------------------------------------------


Selam.

Dün karnım epey acıkmıştı, ucuz yemek ve bira bulmak için hostelden çıktım. Yarım saat kadar dolaştım. Sonra bir binanın altında, izbe ve derinde insanlarınların bir şey yaptığını görüp, merak ettim. Caddeye biraz uzaktı. Biraz çekinerek gittim yanlarına. Buradaki Çinliler biraz gergin insanlar lakin çok sıcak karşıladılar. Bira, yemek, sigara, tatlı ve sevgi verdiler. Epey zaman geçirdim, eğlendik. Bulaşıklara yardım etmeye çalıştım, beğenmediler :)  Ayrıca 2-3 gün yetecek epey lezzetli yemeğim var.

Sonra üst kata çık dediler. Çıktığımda kocaman bir salon ve bir sürü masa gördüm. Çinlilerin dini yemeğiymiş.

Teşekkürler güzel Çinliler.









,
There was an Indian Family.







You Might Also Like

0 yorum